|
Renowacja, odbudowa aut
W naszym warsztacie dokonacie państwo kompletną odbudowę pojazdów zabytkowych. Posiadamy doświadczenie zarówno
w odbudowie nadwozi, podwozia jak i mechaniki. Przykładamy dużą wagę do zachowania w jak najwyższym stopniu
oryginalności pojazdu. Współpracujemy z zakładami lakierniczymi posiadającymi doświadczenie w doborze kolorów
z oryginalnej palety barw producentów.
Nasze projekty
VW KARMAN - całkowita odbudowa
Volkswagen Karmann Ghia niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową
Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów.
Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego Garbusa pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma
produkowała już dla firmy VW Garbusa w wersji kabriolet.
Foto galeria
FIAT COUPE - spoilery i lakierowanie
Fiat Coupé samochód osobowy marki FIAT z nadwoziem typu coupe produkowany w latach 1993 - 2000.
Nadwozie pojazdu zostało zaprojektowane przez Chrisa Bangle'a, zaś wnętrze opracowało studio Pininfarina.
Swoim wyglądem wyprzedził wiele samochodów produkowanych w latach 90. i na początku XXI wieku.
Foto galeria
POLSKI FIAT 125p - całkowita odbudowa
Projekt aktualnie realizowany
Samochód osobowy klasy średniej produkowany w Polsce w FSO w Warszawie od 1967 do 1991 roku na podstawie licencji
włoskiej firmy FIAT. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p. Spotykane są też oznaczenia
FSO 1300/1500. Potocznie nazywany Dużym Fiatem.
Foto galeria
FSO WARSZAWA - całkowita odbudowa
Projekt aktualnie realizowany
FSO Warszawa polski samochód osobowy produkowany w latach 19511973 przez Fabrykę Samochodów Osobowych (FSO) w
Warszawie w oparciu o konstrukcję radzieckiego samochodu M20 Pobieda, rozwijaną następnie przez FSO. Był to pierwszy
samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Jednostką napędową był benzynowy silnik R4 o
pojemności skokowej 2120 cm3 dolnozaworowy M-20, a od 1962 górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był
poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy
skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się
4-drzwiowym garbatym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi.
Przez cały okres produkcji warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
Od 1958 produkowana była wersja użytkowa pick-up. Powstały także odmiany specjalne warszawy: radiowóz, ambulans, furgon,
pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz
Tarpana. Ostatnia warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973.
Foto galeria
JAWA 250 TYP 353 1958r.- całkowita odbudowa
Projekt aktualnie realizowany
Po raz pierwszy konstrukcja została pokazana publiczności w 1953, była następcą Jawy Perak typ 11. Początkowo
zastosowano nie poddany modyfikacjom silnik poprzedniczki o mocy 9 KM, lecz po dwóch latach zdecydowano się zwiększyć
moc do 12 KM (typ 353/03). W pierwszych latach produkcji motocykle wyposażone były w stacyjkę z amperomierzem
umieszczoną na zbiorniku paliwa, tłumiki typu "rybka, gaźnik Jikov 2924H. W marcu 1959 zostały one zastąpione
przez stacyjkę umieszczoną w osłonie lampy, tłumiki typu "cygaro", gaźnik Jikov 2926 Monoblok (w wersji przejściowej
Jikov 2926 TR) z dużym poliamidowym filtrem powietrza i zakrywającymi go osłonami ramy.
Foto galeria
|