Renowacja, odbudowa aut





W naszym warsztacie dokonacie państwo kompletną odbudowę pojazdów zabytkowych. Posiadamy doświadczenie zarówno w odbudowie nadwozi, podwozia jak i mechaniki. Przykładamy dużą wagę do zachowania w jak najwyższym stopniu oryginalności pojazdu. Współpracujemy z zakładami lakierniczymi posiadającymi doświadczenie w doborze kolorów z oryginalnej palety barw producentów.



Nasze projekty


VW KARMAN - całkowita odbudowa

Volkswagen Karmann Ghia – niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów. Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego Garbusa pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma produkowała już dla firmy VW Garbusa w wersji kabriolet.

Foto galeria




FIAT COUPE - spoilery i lakierowanie

Fiat Coupé – samochód osobowy marki FIAT z nadwoziem typu coupe produkowany w latach 1993 - 2000. Nadwozie pojazdu zostało zaprojektowane przez Chrisa Bangle'a, zaś wnętrze opracowało studio Pininfarina. Swoim wyglądem wyprzedził wiele samochodów produkowanych w latach 90. i na początku XXI wieku.

Foto galeria




POLSKI FIAT 125p - całkowita odbudowa

Projekt aktualnie realizowany

Samochód osobowy klasy średniej produkowany w Polsce w FSO w Warszawie od 1967 do 1991 roku na podstawie licencji włoskiej firmy FIAT. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p. Spotykane są też oznaczenia FSO 1300/1500. Potocznie nazywany Dużym Fiatem.

Foto galeria




FSO WARSZAWA - całkowita odbudowa

Projekt aktualnie realizowany

FSO Warszawa – polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 przez Fabrykę Samochodów Osobowych (FSO) w Warszawie w oparciu o konstrukcję radzieckiego samochodu M20 Pobieda, rozwijaną następnie przez FSO. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Jednostką napędową był benzynowy silnik R4 o pojemności skokowej 2120 cm3 – dolnozaworowy M-20, a od 1962 górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym „garbatym” nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji warszawa poddawana była licznym modernizacjom. Od 1958 produkowana była wersja użytkowa pick-up. Powstały także odmiany specjalne warszawy: radiowóz, ambulans, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973.

Foto galeria





JAWA 250 TYP 353 1958r.- całkowita odbudowa

Projekt aktualnie realizowany

Po raz pierwszy konstrukcja została pokazana publiczności w 1953, była następcą Jawy Perak typ 11. Początkowo zastosowano nie poddany modyfikacjom silnik poprzedniczki o mocy 9 KM, lecz po dwóch latach zdecydowano się zwiększyć moc do 12 KM (typ 353/03). W pierwszych latach produkcji motocykle wyposażone były w stacyjkę z amperomierzem umieszczoną na zbiorniku paliwa, tłumiki typu "rybka”, gaźnik Jikov 2924H. W marcu 1959 zostały one zastąpione przez stacyjkę umieszczoną w osłonie lampy, tłumiki typu "cygaro", gaźnik Jikov 2926 Monoblok (w wersji przejściowej Jikov 2926 TR) z dużym poliamidowym filtrem powietrza i zakrywającymi go osłonami ramy.

Foto galeria








INTERKOMPLEX 2009